fredag 15. mars 2013

Snart påske

På tirsdag var jeg en tur i Charlottenberg for å fylle på godislagret til påske. Påsken nærmer seg med stormskritt og selv om jeg skal jobbe hele påsken må man ha smågodt i eggene. Har fri påskeaften i år så da blir det en dagstur til hytta. Bror har lånt hytta i år å skal være der med sin lille familie og svigerfamilie. Tenker at jeg får lage en påskerebus og påskeegg premie til dem så de får litt å gjøre når jeg kommer :)





Denne fikk jeg på en link av svigerinnen min.. Tror jeg må skaffe Odin Alexander en slik altså, for denne syntes jeg var innmarik kul!




Gizmo å jeg liker å kose oss på sofaen! Og han finner alltid en plass for seg.. bryr seg ikke om at det kan være noe ubehagelig å ha en 22kg hund på brystkassa... Men grom er han da og snorker gjør han som en skikkelig mann!





Felix og Lexi syntes den nye puta var kjempefin. Felix liker å ligge på den. (den er sikkert varm, strikket i ull...) Lexi vil gjerne spise den.(hun har en slags mani om å spise alt av ull)..


Sånn går no dagan.. 


God helg til dere alle.!!

Blogges

7 kommentarer:

  1. Skremte du alle folka ut av godisbtukken eller? Vi bruker å dra på søndager, da er Systembolaget stengt å det er relativt lite trafikk, men så lite trafikk som på bildet ditt har jeg aldri sett... Vi må avgårde en tur før påske vi og, det er litt pes og litt kos;)
    God helg til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi var der kl 10 på en tirsdag, så da var det nok ingen andre som hadde stått opp :) Var lite folk overalt på sentret. Heller ikke kontroll på grensa!

      Slett
  2. Snop i eggene må til, jobb eller ei :)
    Skikkelige kosehunder du har! Herlig :)
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  3. Kikar in och önskar dig en bra vecka
    kram Rosa

    SvarSlett
  4. OMG!!! SÅ mye godteri på ett sted... Det tror jeg aldri at jeg har sett! Men da regner jeg med at påskeeggene dine er fylte til randen! :)

    Jeg har hørt om andre hunder som har spist på alt av ull. Halvspiste votter, lester, gensere.... ikke veldig hyggelig... håper du berger puta! Den er bare rå-tøff!

    Jobbe i påsken er bare koselig. Selv gå jeg av skjærtorsdag morgen, så da får jeg påskeferie! :)

    Håper du får nydelig vær på fridagen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Må til Sverige på godtebutikken. Og ja, påskeeggene mine er velfylte!! Har tenkt å ha puta på hytta, for her hjemme må den ligge høyt oppe for at ikke hundene skal spise opp de...
      Blir bra å jobbe i påsken, litt som jula, stille og rolig og store påskeegg på vaktrommet!! :)

      Fint vær her om dagen, men litt kaldt. -15 på morran i dag, men blir nok varmere utpå dagen. Sola skinner!

      Slett