onsdag 29. februar 2012

En kjapp tur på butikken

Skulle en liten tur på butikken for å kjøpe et nøste gult til påskekyllingene jeg driver med for tiden.

Og jammen fant jeg ikke litt mer jeg trengte også... Eller trenger er vel å ta i.. dårlig motstandskraft for fint garn i fine farger er vel heller realiteten... 



Jeg kjøpte bare et gult nøste... og litt til...




Henta en pakke på posten i samme slengen.. og jammen hadde jeg glemt at jeg hadde bestilt noen nøster med sportsragg i rosa og lilla også..



Også var det noen fine hefter fra Drops på butikken også som bare måtte bli med hjem.. Har jo bare metervis med oppskriftsbøker fra før... men ikke akkurat disse... og det var en del mønster på tepper som jeg har så lyst å begynne på med en gang i fremtiden her..


så summa sumarum ble turen på butikken litt dyrere enn de 15 kr jeg hadde tenkt... men nå har jeg garn nok til noen prosjekter til liggende da... og noe må man jo unne seg i disse solrike vår dager :)

1 kommentar:

  1. Ja, det er mykje ein kan få med seg, sjølv med ein kjapp tur innom butikken :) Lukke til med mange prosjekt.

    SvarSlett