fredag 10. januar 2014

Endelig vinter

Endelig kom snøen her til Østlandet, ja vi har jo hatt snøfall tidligere i vinter, men den har bare ligget noen dager før den har regnet bort igjen.. Nå i natt har det snødd 10-15 cm, det snør fortsatt og til uka er det meldt opp til 20 blå, så jeg aner et håp om at snøen blir liggende. Kanskje kan det være håp om en skitur eller to også...


Med vinteren kommer også småfuglene på besøk. Det er så trivelig å ha fullt syrinbuskene og fuglebrettet. Iblant er det så fullt at syrinbuskene bøyer seg..




Jeg liker snø!! Det er så rent og pent!





Syrinbusken min, som jeg er så glad i! Den er så vakker i alle årstider!



God helg!

3 kommentarer:

  1. Hos meg er det ingen vinter å spore :) 4 varmegrader og sol, dog har de meldt kaldt og snø til uka.
    Jeg er ingen stor fan av snøen, men synes det lysner fint opp iallfall :)
    God helg til deg også :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er nå en har "julefølelse" når man titter på trær og busker :)
    Greit at det er vinter når det først ER vinter.
    Ha ei flott vinteruke - klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine, stemningsfulle vinterbilder!
    Klem

    SvarSlett