torsdag 24. januar 2013

Lenge til vår!


Er rett å slett drittlei kulde og vinter nå.. Trodde jeg hadde forberedt meg og bilen min skikkelig til vinteren nå, men neida.. På mandag ble det rett og slett for mye kulde for bilen. Den ville ikke starte, eller den startet for så å stoppe tvert. Dieselen  hadde frosset i rørsystemet. Så nå står den på verksted å tiner.. Og jeg er uten bil, flaks at det var friuka mi da.. 


 Himmelen er flott selvom det er kaldt...







På søndag var vi på en liten skogstur. Tenkte det var mildere i høyden og ikke så skarp skare. Det stemte det, så hundene fikk løpt litt. Vi var vel ute i ca 30 min. Må ta det pent, for det var jo tross alt 10 minus da. Men hundene var overlykkelige for endelig få løpt av seg litt energi..






Nå er det 16,8 minus her... det er jo rene sommeren.. NOT men det er da iallefall mildere enn det har vært på lenge. Dagene går med til vedbæring, fyring og strikking. Til helga er det jobb igjen. 

God helg

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Håper du får i gang bilen din igjen!
    Hvordan ble de tykke tøflene?

    SvarSlett
  2. Biler og kulde er noe dritt. Jeepen min har starta hver dag i hele vinter (uten motorvarmer), men jeg har bensin da... Var veldig spent de dagene det var som kaldest. Men jeg har noen tåpelige dekk, som ikke tåler kulde. Har stått på felgen flere ganger i vinter. En morgen måtte jeg ringe 50099, da taksameteret går er det fint med kort vei til Flisa.
    Elsker slike himmelbilder :)

    SvarSlett