onsdag 4. juli 2012

Inngangspartiet

For en tid tilbake hadde jeg en fridag, og gikk løs på inngangspartiet mitt. Hadde noen gamle jerngryter i div farger og et bord som nok engang i tiden har vært hvitt. Jeg har hatt duk på det for å skjule hvor stygt det var, men jeg bor jo på regnfulle Østlandet og hver gang det regnet så ble duken bløt... Har irritert meg endel over den bløte, skrukkete duken. Også er det jo der jeg går inn i huset mitt så liker at det ser litt trivelig ut da..


Bengalakk er lett å jobbe med, men ikke lett å få med så mye farge, men fikk det nå til etter å ha tilbrakt en formiddag på Maxbo, han mannen bak disken tror nok fortsatt jeg har rømt fra et sted med høye gjerder.. for jeg forklarte jo hva jeg skulle og hvor viktig det var å finne riktig farge.. hehe... hadde ikke blitt det samme med svart eller blått.. Gulvmatta fant jeg på Europris for hyggelige 69 kr..


Blomstene skulle jeg ønske jeg kunne sagt var fra drivhuset,.. men de er nok fra Plantasjen.









Ble ganske fornøyd med prosjektet mitt jeg, og når jeg blir ferdig med å beise huset og får tatt døren en gang til blir det kjempefint..


Haren sitter vanligvis ikke der, men passet bra inn i bildet.. hehe

Fortsatt god onsdagskveld:)


3 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder fra inngangspartiet ditt :-)
    En kjempekoselig krok!

    Stavern er fantastisk om sommeren :-))
    Så utrolig koselig der :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  2. Hei,

    Takk for koselig hilsen hos meg :)

    Så fint inngangsparti! Rosa kos! Jeg ønsker meg og et fint, et ... Men hos oss har det en tendens til å samle seg opp både det ene og det andre utenfor døra ...

    Ha ei fin helg, du og.

    Renate :)

    SvarSlett
  3. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvarSlett