torsdag 18. oktober 2012

Høstferie

Har hatt ferie en stund nå, først 14 dager med elgjakt, så jobbet jeg helgen, og nå har jeg 1 uke fri igjen.. Har ordnet litt hjemme, men har minimalt med energi om dagen. Reiser derfor opp på hytta i dag, tar med alle hundene og planlegger å trene/jakte/hvile noen dager, skal ikke på jobb før mandag kveld igjen, så håper å finne litt energi frem til da. 

 Hytta mi påsken i fjor.. Nå er det ikke snø der såvidt jeg vet, men har lagt om til piggdekk, for en vet aldri på denne tiden..





 Bror var der sist helg, da snødde det litt men det la seg ikke på bakken..



Utsikten fra trappa.. 



Tenkte litt på å ta med den store dunken med hundefor, men fant ut at bilen min blir så full.. kan ikke skjønne det.. pakker i minste laget alltid, men full blir bilen..ALLTID

Så posjonspakket hundematen, 3 hunder 2 måltider daglig i 5 dager og litt ekstra i tilfelle..vet ikke hva som skulle skje, men har alltid med ekstra mat til både meg selv og hundene...det blir 30 ++ småposer det..

Har fikset jaktkort på inatur, pakket kamera, batteri, ledninger og dubbeditter, hagle, patroner, mat og litt klær.. Fylt diesel.. tja da er det vel bare å pakke resten inn i bilen og kjøre i vei da..

God helg alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER tømmerhytter!!! :)
    Du er heldig. Og for et vakkert område...

    Jeg håper du får ladet batteriene litt i helga, viktig å gjøre noe man har lyst til - eller ikke gjøre noenting, hvis det er det man har lyst til!

    Og jeg bare MÅ spørre; kan du vise frem hytta fra innsiden? Det er alltid så koselig å få komme "på besøk" hos noen andre! ;)

    Snodig, det der, at bilen ALLTID blir full når man skal på hytta. Til tross for at vi har alt vi trenger der, så er det alltid noe ekstra som bare må være med... og hvor blir det av alt? Vel, vår hytte bærer preg av alt vi bare MÅ ha der... Skikkelig hytte, overfylt med alle mulige slags klenodier og nødvendigheter. ;)

    Nyt helgen og kos deg masse!
    Klem

    SvarSlett