mandag 22. oktober 2012

Mandag

Hjemme igjen fra hytteturen. Skikkelig drittvær å kjøre i, tåke, regn og -1 til +3 grader, så flekkvis glatt og kjempemørkt, køen vokste begge veger, så det var nok ikke bare jeg som syntes det var dritt å kjøre..Brukte nesten 3 timer på turen som vanligvis tar 2 timer.. Men men jeg har det ikke travelt så man får kjøre etter forholdene. Stoppet tilogmed på en bensinstasjon å kjøpte kaffe.. Tenkte det var lurt å røre litt på seg å få i seg litt kaffe. Ble ganske sliten siste milene... 


Helga har vært kjempebra, litt diverse vær så hundene har ikke fått trent under optimale forhold.. Det var utrolig bløtt, mosen lå nesten å duppet på alle steinene. så det var farlig å gå fort i skogen, å hundebeina hadde heller ikke det så bra. Ble derfor 1-2 timers jakt tur på alle hundene daglig.. Å peiskos, mat og strikketøy på ettermiddagene..

Nå er det jobb igjen, 2 netters jobb så 9 døgn fri igjen.. HIHI  
Det er digg å jobbe turnus iblant.. Denne turnusfrien skal jeg til Stocholm.. besøke en venninne som bor der.. Gleder meg! Mer om denne turen en annen gang..



Snøen kom lengre å lengre ned i fjellsiden for hver dag som gikk, så nå er nok vinteren snart her også..

:)

4 kommentarer:

  1. God morgen kjære bloggvenn:)
    Jeg ble så glad for din skjønne kommentar og måtte bare innom deg her og titte litt her på din blogg-.
    Så koselig og så utrolig vakre bilder
    Ser ut som du og hundene koser dere ja.

    Ønsker dere en fin dag i dette høstværet.
    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du har vunnet frø hos meg!

    SvarSlett
  3. Seriøst 9 døgn fri - kalles langferie det for meg:) Kos deg i Stockholm, det er en flott by.

    SvarSlett
  4. Kan du sende meg din adresse når du kommer hjem?

    SvarSlett