onsdag 7. august 2013

Sommer-13

Sommeren i år har jeg jobbet hele tiden. Men som turnusarbeider har jeg jo hatt litt fri også. Har fått gjort litt forefallent arbeid, men man blir jo aldri ferdig med det..

Har endelig fått satt ut trommelbordet mitt. Riktig så trivelig ble det, men jeg må ha noen hjul på det så det kommer litt opp av bakken, plen blir så brun under..





Produksjon av lyslykter er fortsatt stor, har også laget et sitteunderlag og en vinpose til strikke klubb venninne. Nå er vi alle rustet for å sitte godt når vi drikker vin!  





Hundegården på hytta har kommet opp, er ikke helt ferdig med steinsetting rundt kanten. Må ha et slags tak eller mothake på veggene slik at ikke utbryterdronning Lexi klarer å klatre ut av denne. Litt beising gjenstår også..
Legg merke til de flotte parkeringa av hengeren.. hundehuset var jo tungt som et hel.... så for å unngå å bære på seg brokk måtte den dyktige sjåføren (les MEG!) rygge seg mellom busker å steiner... men fikk det til!! Utrolig hva man får til bare man vil!!







Stort sett er jeg fornøyd med sommeren, jeg har jo tross alt jobbet hele tiden! Å jeg har solt meg å slappet av på soldagene, så jeg er egentlig fornøyd hittil.. Håper høsten blir like fin!

3 kommentarer:

  1. Flinke deg!! Ikke enkelt å rygge med henger, men jøye meg så gøy når man få det til!!
    Sommeren i år er det få som kan klage på tror jeg, og jeg håper som deg at vi har mange flotte seinsommerdager og høstdager foran oss...
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint det ble! Sikkert lurt å sette trommelen på hjul p.g.a. gresset!

    Å rygge med tilhenger har jeg all respekt for, og ære være deg som klarer det! ;-)

    Du er forresten nevnt på bloggen min i dag: http://cathskreativehjorne.blogspot.no/2013/08/make-over-cathrine-style-del-2.html

    Jeg takker så mye for input, og er veldig enig med deg!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Du; nøden lærte naken kvinne å spinne! Jeg blir stolt når jeg ser damer som klarer selv og finner kreative løsninger på livets små og store utfordringer! Du er flink! :)

    SvarSlett