søndag 13. oktober 2013

Høst -13

Rogna i hagen, hadde en plan om å lage rognebærgele, men det ble med tanken.. nå står den der så fulgene kan få seg et høstmåltid.

Syrinbusken min er jeg så glad i. Den gir meg gleder hele året. Blir først grønn om våren, gir meg nydelig blomster på forsommeren, deilig skygge midtsommers, nå på høsten er det lekre farger. På vinteren blir det lekre motiver når snøen legger seg tung på alle grenene...





 Gult, rødt og orange er ikke mine farger overhode. Men ute er det kjempefint. Utrolig at naturen kan lage slike farger..




 Litt pynt ved døren må man jo også ha..

 Kuldegradene har kommet nå, ikke mange men nok til at bilrutene blir nediset. I dag hadde jeg fri å sto opp etter sola. Så da ordnet den isfjerningen for meg :)


Fine motiver blir det

 



 Fine farger på elgpost også, har stort sett vært fint vær. Men har hatt dager med tåke også..








God søndag til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Morsomt å sjå, for akkurat slik er det her også (og vi pynter gjerne opp litt på posten også, som på bildet du har lagt bak bloggtittelen din ;o)
    Nyt resten av høsten- ikke sikkert det er langt etter snøen, vet du!

    SvarSlett
  2. Fine bilder av høsten!
    Ha ei fin uke, du og!

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder av høsten der du er! Håper finværet varer....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Høsten er vakker :) Ikke mine farger heller, men ute gjør de seg godt!
    Her har kuldegradene holdt seg borte til nå, håper det er en liten stund til de dukker opp ;)
    Fin uke til deg :D

    SvarSlett