lørdag 5. april 2014

Helg - igjen

Så var det plutselig helg igjen. Det virker i blant som om uka består av mandag og fredag.. for plutselig er det lørdag igjen..
Været her har vist seg fra sin beste side en stund nå. Sol, knallblå himmel og varme dager, og når vi flyttet klokken ble det jammen merkbart lysere utover kvelden også.


Var innom Plantasjen for noe dager siden, kjøpte med noen stemor. De er så vakre, skikkelig vårblomst!



Forbereder påsken, gult på pinnen nå. Disse sokkene er fra Drops, men står i nyeste påskemagasinet fra Allers.. Skal egentlig bruke Karisma men jeg bruker noe som heter Perfekt, fra Sandnes.. Omtrent den samme tykkelsen. 



Hvitveisen dukket opp i veikanten for 2 dager siden, men stilken har ikke vært lang nok til å plukke noen før i dag.. Jeg kan ikke huske jeg har plukket hvitveis helt i førsten av april noengang...



God helg til alle! Håper dere i nord også får litt sol og varme snart :)

2 kommentarer:

  1. Så nydelige blomsterbilder! Påskesokkene ser også fine ut. Må innpå Drops sine sider og studere disse nærmere.

    Fortsatt god søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fantastisk med hvitveis i april!!
    Her er det nok minst en måned til før de dukker opp...

    Heldigvis har sola strålet i dag og det ser ut til at det blir supert i morgen også! :)
    Jeg gleder meg til jeg også kan plante stemorsblomster, da er sommeren i gang!

    Håper du får en super uke! :)

    SvarSlett