fredag 28. mars 2014

Jobbeuke

Denne uka jobber jeg 7 netter,  (går av søndag morgen) så aktivitetsnivået i heimen er laber.. Har litt strikket litt til gaveboksen og nå er det noe gult på pinnen. Småsokker til en ny verdensborger og tova votter til ei venninne. Godt å ha noe enkelt å drive med på natta. 



Her på Østlandet har det vært rene påskeværet.  Når jeg sto opp i dag var det 16 varme i sola, deilig å kjenne sola mot fjeset.  Fikk lyst til å begynne å rake og finne frem litt utemøbler, men etter en liten tur med hundene ble det middagsfix og klesvask i stede. 

God helg til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Fine og nyttige plagg du har strikka :) Her og er det bra vær. God helg.

    SvarSlett
  2. Til tross for at det ligger en del snø over landskapet her i nord, så er de få hagemøblene jeg har kommet frem - og jeg er begynt å lage meg "palle-veranda-sofa"... Jeg er rimelig lei av å vente på våren, så nå rydder jeg den bare frem!!! :)

    Håper du får en super dag og at varme og sol holder seg i dagene fremover. :)

    SvarSlett
  3. Uff, uff, 7 dager med nattvakt høres ut som tortur spør du meg!! Kjekt å ha noe småtteri å holde på med på nettene:)
    Tror vi har fått vår på Sørlandet nå, håper iallefall ;)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med et handarbeid som går av seg selv og som en kan slenge fra seg og ta fram igjen uten å miste tråden. Jeg har alltid minst et slikt strikketøy på gang. Nyttige produkter blir det også, slike som dine!

    Ha en strålende 1. april med eller uten lurerier!

    Klem

    SvarSlett