torsdag 8. mai 2014

Endelig loppis igjen


Endelig var det tid for å dra på loppis igjen, etter en lang vinter. 
Jeg fant som vanlig noen skatter. Boller får man jo aldri nok av, jeg liker disse med rosa roser på.. bruker de til alt.





Dette settet består av 3 boller. Kjekt å ha.

Fant 2 gardiner også. En dus grønn, men mellomverk. 
Kapper, tenker at disse kan bli fine med blondegardiner under, på kjøkkenet på hytta.. 



En liten trillekoffert til Odin Alexander, hundene har godkjent denne.. Kjekt å ha når han skal på sommerferie..


En liten junior sovepose er også kjekt å ha, denne er nok ikke
til vinterbruk, men passer kjempefint til sommerferien...



Hundene har selvfølgelig sjekket og undersøkt denne også.. 
Kunne nok ha tenkt seg denne selv for den var veldig 
god å krype inni..


Alt dette for 135 kr.. Juhu... Gleder meg til flere loppis utover sommeren..



1 kommentar:

  1. Sukk... leeeenge siden jeg har vært på loppis, men bruktbutikker er jeg veldig glad i. Man finner ofte noen fine skatter der! ★

    SvarSlett