torsdag 8. mai 2014

Fortsatt vinter

Strikket disse i påsken, Drops sokker.. 
Greie å strikke, men med bare rettstrikk på foten synes jeg de blir litt store og slappe.. Liker at sokkene sitter inntill foten.. Men klok av skade skal jeg huske på å felle til færre masker enn oppskriften neste gang jeg skal gjøre disse. Liker mønsteret og dette er farger jeg aldri velger selv, men synes det ble en fin fargekombinasjon.



 Men jeg venter på sol, vår å varme har jeg hentet inn noen greiner fra epletreet i hagen, 
og en annen buske jeg ikke vet hva heter men som lukter veldig godt når den blomstrer..


Stakkars stemorene mine, må få flytte inn under tak en stund disse.. for nå har de snødd ned og 
slik som det har regnet i det siste er det veldig bløtt i gryta..Får prøve å tømme av litt vann i håp 
om at jeg kan redde disse små..



Slik så bilen min ut når jeg sto opp i dag.. Dette er egentlig ganske vanlig, så jeg har fortsatt vinterdekk på, og snø kosten ligger fortsatt på gulvet inni bilen...


Ønsker alle en fortsatt flott dag.. med eller uten snø!

4 kommentarer:

  1. Sokkene er riktig fine, men de ser litt vide ut i lesten som du sier. Jeg pleier å felle slik at det er like mange masker på lesten som på "vrangborden". Fargene er originale, men absolutt fine! Liker mønsteret også.!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det var nydelege fargar syns eg. Og jammen har du funne mykje flott på loppis :)

    SvarSlett
  3. Flott mønster og fine farger på lestene dine! Ser du har fått tips hos Ingunn til lesten, slik bruker jeg også å gjøre. Det blir jo gjerne litt vidde når man strikker bare rett-masker, som du sier.
    Ha ei fin-fin helg! :-)

    SvarSlett
  4. Knall fine sokker! Fint mønster og skikkelig påske farger.
    Vi har fått vår nå, her er alt irr grønt. Fin tid :)

    SvarSlett