søndag 9. desember 2012

Advent

2. søndag i advent... det får meg til å bli litt stresset.. Jeg bruker vanligvis å være helt ferdig til jul 1.advent å det er jeg langt fra i år... 

Av diverse årsaker er jeg ikke i julemodus, og den siste tiden har vært brukt til alt annet enn å tenke på jul. Gavene er jeg stort sett ferdig med da, for de ordnet jeg i august/september.. men alt annet mangler..

Har vært en liten tur ut i skogen for å finne litt granbar til utepynt, men det var så kaldt at turen ble kort. Hundene har ikke pels til å være ute i denne kulda. Vi har nå hatt -15 til -25 i ei ukes tid nå. I dag er det litt mildere, bare -10 nå og litt snø..


Hundene må gå i bånd fortiden, ulven herjer overalt her i kommunen nå. I forrige uke ble det tatt en hund på en gårdsplass..Grusomt!!
Det er observert ulvespor overalt der jeg trener hundene mine også, så vi har ikke vært der å løpt på 3 uker.. Går bare i bånd....




Ble ferdig med skjerfet mitt etterhvert også. Kunne vært litt lengre men godt å ha skjerf som ikke er så store også..




Nå er det Marius sokker å iphone trekk som er på strikkepinnene...
Får ta noen bilder etterhvert..

Fortsatt god 2.advent til dere alle :) 

1 kommentar:

  1. Nydelige naturbilder, som vanlig! :D

    Og nydelig skjerf. Jeg elsker farger!!!

    Fryktelig så kaldt du har hatt det i det siste. Vi hadde minus 10-16 i uka som gikk, men heldigvis er det mer levelig nå... :)

    Håper du finner julestemningen gjemt ett sted og får en fin adventstid fremover!!! :)

    SvarSlett