fredag 14. desember 2012

Vinter

Sitter her hjemme å venter i dag. Hadde en plan om å dra til sentrum å handle, sende pakker, kjøpe julegaver og fikse litt annet i dag... Men bilen min var helt tom for strøm å nektet å starte, har tenkt at det kunne skje, for det har vært så kaldt her så lenge.. Og jeg har bare kjørt til å fra jobb, det er ikke mer enn 7 km å det er ikke nok til at batteriet blir ladet opp. Så da ble det forandringer i dagsplanen.. Venter på snille onkel som kommer med batterilader som får stå på til i kveld når jeg skal på jobb igjen. 



Arbeidshelg, det er helt greit for jeg har hatt 9 døgn fri nå. Har vasket hus og pyntet til jul, slappet av, strikket og kost med hundene. Lexi har fortsatt løpetid så det er litt kaos i heimen.. "gutta" sliter litt å må bo ute i hundegården.. (noe ikke naboene er helt fornøyd med vil jeg tro, de uler fælt om dagen, om natta er de inne..)
Ellers har det skjedd lite. Ulven lusker fortsatt rundt omkring, så vi er ikke i skogen som vi absolutt skulle ha vært.. 
Småfuglene spiser og koser seg med maten de får i huset sitt..


Ja nå er det strengt talt ikke bare fuglene som finner seg mat i fulgehuset.. 


Men når du har et så søtt utseende så er det greit.....


Skal ta meg en bloggerunde hos dere andre i dag også. Jeg har jo tid til det i dag. 

Fortsatt god fredag og GOD HELG!!

2 kommentarer:

  1. Ikke alltid alt går etter planen nei. Kjent dette der. Slitsomt med løpetid. Har sagt vi ALDRI mer skal ha tispe og hannhund samtidig. Det er et evig logistikkproblem. Ikke noe skogsturer her heller pga ulv, kjett dette. Diasy skjønner ingenting, hun blir luftet i bånd for tida... God helg :)

    SvarSlett
  2. Kiiiiiiiiiiiiiipt når man har mange planer og gjøremål og bilen streiker.....

    Håper du får en fin arbeidshelg!
    Starter på min på onsdag kveld og går av på morgenen på lille julaften.
    Håper vi får smake mange kaker... ;)

    SvarSlett