mandag 31. desember 2012

Godt nytt år



Ønsker alle et INNHOLDSRIKT NYTT ÅR. 

Måtte det nye året bringe dere stemningsfulle soloppganger, solnedganger, 
lange hareloser, en dot i nye å ne, 
storfisk på kroken, 
bålkaffen innen rekkevidde, 
god helse og mange små gleder i hverdagen.








Jeg tilbringer nyttårsaften hjemme.  Enn så lenge i stua, men kommer nok til å forflytte meg på badet med tv og radio på full guffe. Blir det for ille for hundene får jeg putte de i bilen og dra til skogs. I skrivende stund er det forholdsvis rolig, men jeg hører det smeller i det fjerne... 


Et lite nyttårs sukk fra meg: 

Hørte på nyhetene at de vurderte et totalforbud av nyttårsraketter.. et forbud jeg støtter fult og helt! Hadde gjort nyttårskvelden til en trivelig, hyggelig kveld for oss med dyr også...



5 kommentarer:

  1. Godt Nytt-år til deg og. Håper dere får en noenlunde rakettfri nyttårsaften. Her smeller det i det fjerne... allerede.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år fra oss i Humlehagen!:)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Selv har jeg tre katter som ikke liker raketter og smell, så et totalforbud hadde vært fint ;-)

    SvarSlett
  4. Takker for hyggelig kommentarer i 2012. Enig med deg ang raketter. Bedre de eldre fikk pengene til litt ekstra personala og hygge ellers i året.Godt nyttår. Blogges;-))

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!
    Håper det nye året blir et godt ett :-)

    Er så enig med deg ang raketter.
    Så mye skader, skremte dyr og penger som blir sløst bort på noen minutters moro..

    Tusen hjertelig igjen for varmende, gode ord!
    Det gjør såå godt!

    Ønsker deg en fin helg :-)
    Varme klemmer

    SvarSlett