onsdag 13. februar 2013

En helt vanlig dag

En helt vanlig onsdag i dag, gikk av vakt i morges og har sovet det meste av dagen. Sto opp og spiste Frokost/lunsj/middag.. Fiskepinner i lompe... Med sursøt saus og litt rømme på. Faktisk ganske godt. Jeg er av den oppfatning av at det meste kan spises i lompe, liker å variere litt for i grunn er jeg ikke så veldig glad i pølser :) Og når jeg er i jobbeperioder er jeg litt lat å orker ikke lage de største mest avenserte middager. Da blir det lettvindte ting som går fort å tilberede. 




Nattens lille arbeid.. skal bli tante om ca 3 uker.. og småttisen må jo ha sokker! Men håper da han ikke er såå liten som disse sokkene.. De er fra Drops oppskrift og det sto 1-3 mnd men er nå litt usikker på det.. skulle kanskje brukt større pinner.. men får lage fler til småttisen etterhvert. Det blir litt lettere å lage noe etter han har kommet seg ut.. :)



Nå venter min aller beste venn støvsugeren på meg.. vi har en onsdags date.. og jammen tror jeg vi skal treffe en annen god venn også.. vaskefilla.. Lenge siden vi har sett hverandre nå, så det blir helt sikkert en kjempebra date :)

Fortsatt god onsdagskveld

1 kommentar: