fredag 15. februar 2013

Fredag

Plutselig er det fredag, ikke aner jeg hvor uka ble av.. Snøen laver ned, men det blir ikke så veldig mye av det.. bare tørr lett snø..

Har arbeidshelg igjen, må få begynt på et vognteppe i helga, bare 3 uker til tanteungen skal komme. Men det kan jo egentlig skje nårsomhelst.. JUHU!! Første tantebarnet mitt.. Blir stas når han endelig kommer!

Har gjort litt småtteri til gavekurven denne uka, kjekt å ha noe klart!

 Tykke, tovede votter får man aldri nok av!




Gizmo måtte sjekke hva dette var for noe..










Lyslykter er veldig kjappe og utrolig dekorative. Smarte gaver å ha klart. 


God helg alle sammen!!

2 kommentarer:

  1. Du lager så mye fint. Herlige varme votter og fine mariussokker. Foreslår at du legger ut noe til salg snart jeg :) Skulle ønske jeg hadde ro i ræ.. til å drive med strikkeprosjekter. Får ikke ferdig en grytklut en gang.

    SvarSlett
  2. De lyktene var kjempesøte!
    Jeg må virkelig få kommet meg i gang med å få laget noen sånne jeg også!

    Håper du har en flott helg! :)

    SvarSlett