lørdag 2. mars 2013

Blåsebortdagen


Den store blåsebortdagen i dag. Har arrangert isfiskedag i dag, men forståelig nok kom det ikke så mange i dag. Det blåser skikklig mye her, noe vi østlendinger ikke er vant til i det hele tatt. Lysten var ikke stor i morges når jeg pakket for å dra. Men når jeg var fremme ved vannet kom solen frem, og vi har hatt sol, vind, snø, haggel og regn i dag. I tillegg til bål og pølser, litt småfisk ble det også. Det kom 7 voksne og 3 barn. Så alt i alt er jeg fornøyd med dagen. 
Innholdsrik!








  




Nå har jeg fyllt vannkanner og bøtter, tent noen telys å ligger å slapper av på sofaen. Blir nok sofakos og tv så lenge vi har strøm i kveld.


God helg alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har hatt en fin dag :)
    Vinden har vært heftig på østlandet i dag, det merket jeg godt da jeg kjørte fra Oslo med fullasstet henger! Ønsker deg fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Jobbet lørdag og merket kun stormen der...travelt til gangs. Pilking er jeg skikkelig dårlig på. Kan gjerne være med, men foretrekker å dele ut kakao, mate fisken med Cheez doodles osv... Spiser gjerne fisken hvis noen vil dele med meg:) Bra initiativ av deg, selv om de fleste er vindredde...

    SvarSlett