fredag 22. mars 2013

Mysterium

Har kommet til konklusjon at det må være spøkelser her i huset mitt. Ting og tang forsvinner og jeg kan ikke finne det igjen, og ettersom jeg er ganske ryddig av meg, bor alene og har nogenlunde oversikt må det være grunnen til at jeg ikke finner igjen ting. 

Har i noen dager nå lett etter ispiggene mine. Har alt isfiske utstyret mitt på en plass, men ispiggene mine er å blir borte.. jeg som er så ryddig.... 
Og i forrige uke kjøpte jeg gult silkebånd som jeg skulle pynte noen lyslykter med.. og nå når jeg skal bruke det.. er det helt umulig å finne igjen... det lå jo på spisebordet for noen dager siden.. Skjønner ingenting jeg... 
Hvor kan det ha gjemt seg??

Men noen lyspunkter er det jo i å måtte lete huset rundt.. var i kjelleren for å lete ekstra etter ispiggene mine i går kveld. Og da fant jeg et kakebrett og noen norgesglass jeg ikke kan huske å ha sett før... Men det lå jo i min kjeller, så da må det jo være jeg som har lagt det dit.. 




Kan jeg ha blitt yrkes skadet av å jobbe på en demensavdelign? Tror jeg har blitt det, for jeg er jo så ryddig.. hmmm

Legger dere ting på steder der dere helt sikkert kommer til å finne det igjen for så aldri å finne det igjen?? Eller er det bare jeg som gjør slik??

Dette må bli mitt påskemysterium.. krim og mysterium er jo typisk for påskehøytiden... 

God påske til dere alle!!

2 kommentarer:

  1. Shit, det samme spøkelset herjer med meg. Det startet for mange år siden da en innpakket julegave forsvant og dukket opp i fryseren ca 3 mnd etter (gaven inneholdt ikke mat)... Tror ratt det er det samme spøkelset som tømmer godteskåler, stikker av med sokker, snylter på bankkontoen min, smugdrikker av vinen min, roter i klesskapet mitt og stadig stikker av med ting jeg eier...
    Kult brett, dette må da være perfekt å bære med seg frokosten ut i morgensolen på. Litt friskt enda men om 1 måned eller 2 må det da bli litt mildere i været her.

    God påske - kos deg masse:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper du finner ut av påskemysteriet!
    Tror det herjer et lite såpøkelse hos meg også! Lo godt av den kommentaren fra lavendulae over her! :-)
    God påske!

    SvarSlett