torsdag 12. september 2013

Phu...

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Tiden flyr.. av forskjellige årsaker. Høsten er jo som vanlig en travel tid for meg, med 3 harabikkjer så må man tilbringe mange timer ute i skogen. I tillegg har jeg begynt i ny jobb.. eller ny å ny... jeg jobbet på dette stedet for noen år siden, og nå har jeg begynt å jobbe der igjen. 
Årsaken er at de (les politikerene) vil legge ned gamlehjemmet der jeg har jobbet som nattevakt de siste årene, og da står jeg uten jobb.. så derfor har jeg gått tilbake til min gamle jobb... bakdelen med dette er jo at det kun er dagtid jobbing, og det betyr mer jobb for lite penger... privelegiet med nattearbeid er lite jobb for mye penger.... 

Så nå jobber jeg både i min gamle jobb og på min nye jobb og er i skogen å trener hunder.... derfor lite tid til overs for blogging...

Men i helga pakket jeg sekken og dro på den årlige Club 7 turen. Deilig å komme seg bort å samle krefter til hverdagen! Det trengs iblant! 


Legger ved et lite bilderas fra fjellturen :)




 En bil, 4 damer, en helg... det ble plass!





















Ønsker dere alle en flott høst, så blogges vi nærmere jul :)

2 kommentarer:

  1. Så herlig med dame-tur til fjells! Fine bilder!
    Så synd at de skal legge ned sykehjemmet der du jobber...det er da enda godt du har en annen jobb å gå til!
    Ha en fin høst du også! :-)

    SvarSlett
  2. Flotte naturbilder du viser frem... Norge er et fint land :)
    Lykke til med "ny-jobben" - det årner seg for snille jenter, pleier jeg å si :)

    SvarSlett