onsdag 11. desember 2013

Lys


Hos meg er det så mørkt ved spisestua, jeg har en slags lysekrone men det er bare for te lys.. og de lyser mye opp men ikke så mye ned. Jeg har ikke funnet noen lysekrone jeg har hatt lyst på så da måtte jeg bygge en selv.


Staur, hamp, en lys slynge kjøpt på salg, kroker og litt stasj.. 





Fikk litt stasje ånden og fikk hengt opp dette vinduet jeg har hatt i lengre tid også.. mangler pynt i ene vindu, men vet ikke helt hva jeg skal ha der... tips mottas med takk!





 Her lyser lampa mi til kvelds.. ferdig pyntet..




Fortsatt flott førjuls onsdag :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 10.000 besøkende! En milepæl! :)

    Jeg er imponert over lyskrona di! Og kjenner inspirasjonen tar meg for å få laget noe slikt her hos meg også, etter at lampa over spisebordet tok kveld like før jul! ;)

    Godt nytt år!
    Håper virkelig det nye året bringer deg MYE glede!
    * klem *

    SvarSlett