onsdag 28. mars 2012

Påskegjester

Et av fordelene med å jobbe natta er at man har langfri i turnus, og noen ganger passer denne fri perioden med andres ferie, og noen ganger passer det overhode ikke. I år har jeg vært heldig nå i forhold til påsken.. gikk av i går morges og har fri til langfredag kveld. 9 døgn er godt å ha nå. 


Våren har virkelig kommet til østlandet nå, så jeg har ikke lagt de store planene for den tradisjonelle påskeferien med hyttekos, skiturer og kryssord. Hytta mi ligger slik til at veien er ufremkommelig nå i teleløsningen, så det frister ikke spesielt å dra dit nå.
Min fetter som har mamman og to søstre til mine gutter skulle på utenlandstur denne uka, og var skikkelig i beit for hundepasser.. så da fant jeg ut at ettersom jeg ikke hadde lagt noen planer kunne de være her.. 



Så når jobben var gjort i går natt, stoppet jeg innom å plukket opp påskegjestene mine, og gleden var stor når jeg kom hjem til gutta mine med resten av familien :)  Disse hunda er mye sammen ellers i året også, så de kjenner hverandre og går godt sammen. 


Utfordringen med å ha 5 hunder er at man får litt lite armer når man skal av å på med bånd når man skal ut å tisse, og ikke minst når alle 5 skal ut å gå tur.. sliter litt med logistikken.... men finner vel en løsning etterhvert.. ellers får jeg be noen av mine venner med på tur.. og håpe på at de kan låne meg noen armer.


Det løser seg sikkert på et vis...


God påske!!

2 kommentarer:

  1. OMG!!! 5 hunder, da er nok hendene fulle, ja!

    Men det som fikk meg til å tenke WOW!!! når jeg åpnet bloggen din i dag, er det nydelige bildet i "headeren" din!!!

    Jobber du også natt?!?! Hmmm... det hadde jeg ikke fått med meg...

    Kos deg med alle fridagene dine! De er bare til for å nytes! :)

    SvarSlett
  2. Hei

    Det var kjekt at du likte bloggen min, og jeg håper det gleder deg at du har vunnet påskepynten. Jeg skal skrive mer senere, og jeg vil gjerne følge bloggen din.

    Send meg adressen din, så skal jeg få pakken avgårde på mandag.

    Klem

    SvarSlett