mandag 5. mars 2012

Postkassa

I postkassa mi er det alltid bare regninger og reklame. Regningene blir pent åpent og lagt i en mappe i kontorhylla mi, der den ligger å venter på å bli betalt. Reklamen blir lett bladd igjennom før den havner i en papirpose jeg har stående under kontorhylla.
Jeg tenker i blant på de som ikke gidder å hente posten sin daglig.. det er neimen ikke mye gledelig der.. og den reklamen er jammen forurensende og lite naturvennlig. Jeg har en slik coop mega papirpose jeg fyller med reklame og den blir nesten full i løpet av uka, hvis jeg tar med alt av papir og unødvendig embalasje en får med når en har vært på matbutikken og helgehandlet blir posen helt full.. Det kan da ikke være nødvendig å sende ut alt dette papiret. Er det noen som leser det igrunn???
Men i dag var det jammen en pakke til meg i posten!!!! 






Det er ikke ofte det skjer.. ble såå GLAD :) Jeg har vunnet en "konkurranse" på bloggen handarbeidsglede.blogspot.com og fikk pakken i posten i dag!! 

Kjempefin klut og nålebrev.. Tusen Takk til avsenderen!!
Du gjorde dagen min så mye bedre!!

2 kommentarer:

  1. Kjekt å sjå at den kom fram, og at du vart glad for pakken :) Håper både kluten og nålebrevet kjem til nytte. Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  2. Hei igjen :) Har funne ein link som forklarar korleis du gimpar. http://www.norge123.no/Grupper/Forum/Forum.aspx?303034395A334A316348426C615751394E546B6D6447397761574E705A4430794F4463324E513D3D2D6549496B7A57482B7056553D. Trykk på det små bilde som kjem fram, så det blir større. Hugs å snu gimpegaffelen ein halv gong rundt for kvar gong du har hekla ei maske. Håper du knekker "koden". Viss ikkje, så berre spør on hjelp :) Ha ein fin dag :)

    SvarSlett