lørdag 31. mars 2012

Vår

I dag har vi en skikkelig forblåst dag her på Østlandet. Vi er ikke vant med all denne vinden, men i det siste synes jeg det har blåst hver dag.. Skikkelig kaldt!  Men når man ser værmeldingene fra resten av landet så skal man da virkelig ikke klage...

Har vært ute å tuslet en tur med mine egne hunder og mine 3 påskegjester. Det er et stort virvar av bånd og hunder, så turen ble ikke veldig lang.. får gå flere turer med mindre hunder om gangen..

MEN fant ut at våren har kommet godt i gang!


Hvitveis er en av de vakreste blomster jeg vet om, og med hvitveis kommer også sol, varme og gode dager.



Denne lille stakkaren her dukket plutselig opp når jeg tok et lite tak med riva, det følger med endel hagearbeid med våren, og jeg har ikke akkurat kommet godt i gang med vårarbeidet. Men tok et lite riv i dag, forde jeg syntes å se noe grønt i blomsterbedet. Mener å huske at jeg satte noen krokuser og tulipaner i fjor.. de fant jeg ikke.. det jeg vet iallefall, men det var noe grønt hist og her. Men denne fant jeg. Eurikler tror jeg disse heter..


Flott med blomster på bordet, hestehoven jeg fant sist uke, dagens hvitveis og litt smørbukk jeg kjøpte meg til helga!  Duken heklet jeg for lenge siden, ligger egentlig sammen med adventspynten min, men nå er jeg i en lilla fase.. så da har den kommet frem og ligger på kjøkkenet sammen med mange andre lilla duker.. Fint med lilla til påske også!

1 kommentar:

  1. Dere er heldige som har vårblomster allerede! Her er det snø...

    SvarSlett