søndag 18. november 2012

Husvask

I dag har jeg startet med litt husvask, må til i blandt det også selvom det ikke er det morsomste jeg gjør. 
Startet litt i går, fant frem gardinene jeg skulle ha og vasket de, tok ut gulvteppene og støvsugde og ristet og banket de godt. Hengte de ut for lufting på veranda rekkverket. Det som ikke var helt planlagt var det enorme regnværet som kom i natt. Så nå henger gulvteppet til tørk.. det ble jo helt klissvått, og tykt som det er tørker det vel til jul eller noe... Typisk når man skal planlegge å være litt effektiv.. 

Her er utsikten fra sofaen min, måtte ta en liten kaffepause, har drevet på siden kl 07 i dag... på en søndag.. men slik er det å snu døgnet etter mange nattevakter, det blir mange rare tidspunkt en sovner og våkner på. I går kveld var jeg helt skutt kl. 21 så jeg måtte bare gå å legge meg, så kl 06.30 i dag var jeg helt utsovet.. 



Har også laget en eplekake på morningen, var helt tomt for kaker i fryseren, så jeg laget en langpanne i går og en i dag. Så nå har jeg litt kake klar for kaffebesøk. Kjekt å ha litt i fryseren. 


Skal fortsette å vaske hele dagen i dag, iallefall kjøkkenet må til pers. Ute er det 4 varmegrader, regn og tykk tåke. Så noe utendørs aktivitet blir det nok ikke i dag. 

Ønsker alle en flott søndag. :)

2 kommentarer:

  1. Morro å få komme på "besøk" til deg... kan du sende litt eplekake pr. e-post? ;) Den så veldig god ut!!!

    Hvordan i all verden berger du den planten på den hvite "pidestallen" med loggrende, 4-beinte venner løpende omkring?!?!

    Håper du får en fin-fin søndag uten husvask... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, det går på lykke og fromme! Den er innkilt mellom veggen og tv\en så den står ganske stødig!

      Slett