fredag 23. november 2012

Ramme

Må bare vise dere den flotte ramma jeg kjøpte meg i går, var innom ei kreativ venninne som drev å pakket saker hun skal ha med på salgsutstilling i helga. Og heldige meg fikk ta en titt på alle sakene hennes før hun dro. Jeg jobber i helga og har ikke mulighet å komme på utstillinga. 

Fant denne lekre ramma her, tenkte ha bilde av hundene mine i den. Men seff var jo fargepatronene inntørket så jeg fikk ikke skrevet ut noen bilder før jeg hengte det opp.. men får gjøre det etterhvert. 



Masse lekkert hadde hun, men huset her er jo helt fullt fra før, så man må jo bare begrense seg litt... Men kunne tenkt meg fler av disse, samt noen stiger av pinner å tau.. men de har jeg ikke plass til.. 


God helg alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Så stilig!
    Gjenbruk av gammel dør?!?!

    SvarSlett
  2. Jepp, hun kjøper vrakdører hos en kjøkkenprodusent. Enkelt og kjempefint. Hun har de også i svart.. men det passer ikke her..

    SvarSlett