fredag 3. mai 2013

det gror

Det ser ut til å bli noe resultat av det jeg har sådd...



Nederst til høyre er det Asters, til venstre Middagsblomst. Fargerike og lettstelte blomster som varer hele sommeren. Øverst er det Flikrabarbra, blomkarse, silkebygg, ertebukker, dill og basilikum. 

Det vokser da ut noe, men vi får se hva det blir til slutt.. Grønne fingre har jeg aldri hatt :)

Nå snør det som bare det, men i går fant jeg noe annet hvitt på vei til postkassa..



Litt tidlig egentlig, hvitveisen bruker å være i full blomst her rundt 17 mai..Men den kom i går for dagen før var det ikke tegn til den. 

God helg til dere alle!! Jeg jobber som vanlig denne helga også!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er.
    Så koselig å se når det spirer og gror.
    Og hvitveisene var bare helt skjønne.

    Kosleig inlegg.

    SvarSlett
  2. Er det hvitveis oppe hos deg. Her er det ikke noe som blomstrer enda. Tenkte jeg skulle sådd litt urter og salat, men husker ikke på at jeg må kjøpe blomsterjord... Måtte flytte drivhuset mitt i fjor høst, for jeg hadde tatt meg til rette.... det sto bittelitt utafor tomta, og bonden skulle nå plutselig pløye og lage jorde nesten helt inn til husveggen vår... så uten drivhus mistet jeg litt motivasjonen. Vet ikke helt hvor vi skal plassere det igjen, for vi har jo en del planer bakover i hagen her. Men ting tar tid... Koselig med fjøs, sauer og lamming :) Selv om det er mye jobb så er det mye gleder også.

    SvarSlett
  3. Så morro at det spirer og gror!

    Ingenting stikker opp av jorda hos meg ennå, men så er det bare 3 dager siden jeg plantet frøene. Jeg burde også få plantet de siste frøene mine?!?! Ja, det må jeg helt klart få gjort i dag! :)

    Jeg håper du får en avslappende søndag!

    SvarSlett