fredag 12. juli 2013

Barnedåp

Nå er det en stund siden barnedåpen var. Men tiden flyr så fort at jeg ikke har rukket å blogge om pyntingen. 


Bordpynten var helt enkel. Det enkle er ofte det beste.






 Kakebordet ble langt.. og bra var det for det var veldig mange Gooode kaker :)


 Jeg brukte oasis, lys å hvite roser fra plantasjen. Dubbedingser som en setter lysene fast i oasisen hadde jeg fra før. Plukket blomster i veikantene her, blåklokker, hundekjeks, ormgress, lupiner og stemor hadde jeg i bedet. Dessertskålene mine var i passe størrelse, så alt i alt kom 10 oppsatser på ca 200 kr. 


 Vinglass, papirblomster og kubbelys blir en fin oppsats det å.


De to nærmeste kakene bakte jeg, en vanlig bløtkake med frukt på, og en sjokoladekake med blåfarget kokos på. Måtte jo ha blå kake til liten gutt.


Fortsatt flott fredag til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar