fredag 12. juli 2013

Loppis

Fikk mld fra ei venninne om at jeg måtte dra på loppis her i nabolaget. Hun hadde vært innom å kjøpt seg  noen skikkelige skatter. Vi dro avsted og jeg var så heldig å fant masse jeg trengte... å så billig! 


4 lange filleryer, hjemmevevd. Ei i blå/lilla, ei i fersken farger, ei svak rosa/mint og ei til som ender hos en annen venninne. Hun er veldig orange/grønn. 2 Hvite putevar med mellomverk, en hvit duk. Og et stort hjemmehekla pledd. Ikke helt mine farger, men måtte bare ha det, får aldri nok pledd. 




Og en liten stol med pels på. Passer en liten barnerump perfekt. Blir nok til tantegutten, og vil ikke han ha den er jeg sikker på at FELIX kommer til å elske å ligge i denne...
Alt dette for ned nette sum av 135 kr...


Morsomt med fredagsloppis!!

2 kommentarer:

  1. Koselig at du stakk innom hos meg! Nå er jeg følger hos deg også. Nydelig bilde øverst på bloggen din! Skal lese flere innlegg i morgen.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Oj, blir helt misunnelig, så flotte hjemmelaga filleryer!
    Det var jammen et skikkelig varp!!
    Ha ei fin-fin helg! :-)

    SvarSlett