tirsdag 4. mars 2014

Fridag

Endelig en hel fri dag, lenge siden sist. Har sovet lenge i dag, og skal tilbringe dagen i sofaen.. tror jeg skal sove litt til..


Vanlig frokost i dag. Havregrøt med banan, kanel og litt sukker. Melk og te. 
Skal lese bok nr. 16 i Stina Saga, den kom i posten for noen dager siden.. Kjempespennende serie. Du kan lese mer om Stina Saga og forfatteren på Mattisheimen.com 


På pinnene har jeg noen enkle votter.. ala Lovika.. Strikket på pinne 6, Cortina fra Sparkjøp.. Billig, superlett, kjapt. Det blir veldig varme votter når de er ferdig tovet. 


Ute er det snø, regn og tåke. Kan ikke huske sist jeg så sola.. Bedrøvelig vinter vi har hatt i år. Greit med snø, men jeg ønsker meg minusgrader å sol!



Ønsker alle en stille og rolig tirsdag!

4 kommentarer:

  1. Det er flere som ønsker seg minusgrader og sol! Jeg føler ikke behov for kram snø, men skiføre, derimot.......
    Kos deg på fridagen din! Tovavotter blir det bruk for igjen, for det må da bli kaldt denne vinteren også. Jeg har gått tur på beina, ikke det helt store om vinteren, men jeg må ut og mosjonere litt hver dag.
    Jeg strikker tunika, og skal ta et par omganger før jeg må begynne på middagen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så deilig med en fridag! Jeg har ferie hele uka, og skal virkelig få slappet av :)
    Koser meg med bøker, håndarbeid, litt trening og husarbeid.
    Håper dagen din har vært god!

    SvarSlett
  3. Mine nedtegnelser sier at sola viste seg fram 17. og 18. februar, og hvis det er noe til trøst, er det nok ganske mange som begynner å bli lei nå!! Blir litt småstikking her også, garnslanking kalles det visst ;o)

    SvarSlett
  4. Godt med noen fridager innimellom, det virker som om du er flink til å nyte dem! :)
    Her hos meg er det heldigvis ikke kommet noen ny snø de siste to månedene, så jeg slipper unna all snømåkingen. Men mars er en skummel måned hos oss, plutselig laver det ned 1/2 meter på ett døgn.... håper jeg slipper det! Skiføre har vi på fjellet, bare 30 minutters kjøring unna, så alle som vil gå på ski kan gjøre det! :)

    Håper du får ei super helg!

    SvarSlett