tirsdag 14. august 2012

Beis

Har endelig kommet igang med høstens planer... Har fått hentet endel møbler fra "hjemme" og kjørt det hit, for maling, beising, pussing og gnikking. Ettersom jeg har store planer for en lang, tørr og varm høst har jeg begynt på hagemøblene som jeg skal ha på hytta. De er ikke bevart i det hele tatt, men er laget i heltre, så jeg tenker at de er i bunn og grunn solide nok til å ha på hytta. Må bare litt beis og pussing til. 





De er ganske matte og grå, men simsalabim...



Helt utrolig hva litt beis kan gjøre.. Har brukt Kirsebær for jeg har noen gule/røde/burgunder puter, og hytta er brun og ligger i skogen. Derfor denne fargen, tenker det vil bli fint jeg. Selv om jeg egentlig drømte om hvite... men det hadde blitt helt feil..

Nå har vi hatt noen dager med sol og varme på østlandet, så da kan man endelig få unna seg noen slike maleprosjekter.. har et par store igjen.. men skal komme tilbake til det etterhvert. 

I ettermiddag skal jeg med hundene mine på Aversjonstrening for sau. Må ha sauerene hunder når sesongen snart starter, for her er det mye sau i området..

Fortsatt trivelig tirsdagskveld og velkommen til nye følgere :)

2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvarSlett
  2. Jeg synes fargen var super. Håper vi får se det ferdige resultater (med puter...)!

    Man får aldri nok tid på hytta, av en eller annen merkelig grunn... ;)

    SvarSlett