torsdag 23. august 2012

Høst

Har tilbrakt dagen på hytta, dro tidlig i morges og kom seint hjem. Rakk å gjøre det nødvendigste i dag, skulle skifte jøtul da den gamle var ødelagt. Min snille onkel er murer å kunne bli med opp i dag og hjelpe meg med bytte. Har kjøpt likedan ovn så det var fort gjort, men da han først var der gikk han gjennom mur, peis og pipe, til alt hell var alt i skjønneste orden. :)

Fikk med det meste av hagemøblene jeg har beiset også, men fikk ikke plass til bordet, for jeg skulle jo ha med kjøleskapet jeg har kjøpt også. Så det store bordet får bli med opp en annen gang. Men fikk med kabeltrommelen da, og det ble så hyggelig på trappa, der vi sitter å drikker morgenkaffen..


Treseteren får stå under stuevinduet i påvente av bordet skal bli med opp, blir fint å sitte der også...


Utsikten fra trappa

Ble litt ekstra tid før vi måtte reise hjem, så en kjapp tur på multemyra resulterte i 1 liter multer og 1 kg blåbær :)


Så da er juledesserten i boks (fryseboks)  

:)




1 kommentar:

  1. Så flott møblene ble!

    Jeg kjente jeg ble imponert over bruken av kabeltrommelen. Den ble et kjempeflott bord! Helt fabelaktig! ;)

    Sukk, nå sitter jeg her med tårer i øya... det er på hytta man skulle vært, med kaffekoppen i godstolen på verandaen og nyte stillhet og utsikt.... ;)

    SvarSlett