mandag 6. august 2012

Tiden flyr..

Langt imellom blogge innlegg om dagen. Tiden flyr fort, og jeg har litt å drive med.
Huset etter min far, som gikk bort for kort tid siden har vi blitt enige om å selge. Men huttetu så mange millioner ting det er i et hus.. Og ettersom både mitt og brors hus er nokså møblert og innholdsrikt fra før, er det ikke lett å få tømt det andre huset. Men det går fremover, vi har en plan for det meste, mangler bare tid å få det gjort.. PHU!

Til helga er det De Nordiske jakt og fiskedager på Elverum Så da går fredagen bort til dugnadsarbeid. Stå på stand er jo egentlig ganske trivelig :) og på lørdag skal jeg opp med de 3 hundene "mine"å stille på utstillinga. Skrekk å gru!! Disse tre unga mine er på en god dag snille, rolige og veloppdragne. Men på en dårlig dag er de alt annet enn det.. Lurer fælt på hvilken dag lørdagen blir... Men men.. får ta det som det kommer.. Det ordner seg nok!



Skal du på jakt og fiskedagene på Elverum??



2 kommentarer:

  1. Lykke til, både med stand og utstilling! Her er planen å besøke messa torsdag for å ordne nye / nyttige effekter til jaktsesongen starter den 20. DENNE MÅNEDEN; må si jeg gleder meg mer til jakt enn messe...

    SvarSlett
  2. Lykke til!! Bor dessverre litt for langt unna Elverum, så blir ingen tur dit på meg.

    Koselig blogg du har :)

    God onsdag ønskes!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett