mandag 20. august 2012

Sol

Vi har hatt 3 dager uten regn, og med temperatur over 25 på dagen.. :) 

Bare så synd det er august og ikke mai nå, for egentlig trenger vi sol og varme.. I sommer har vi ikke hatt så mye av det. De dagene med varme vi har hatt har jeg tilbrakt ute. 



Dette er fra veien ikke langt fra hytta mi, har jobbet endel hele sommeren så jeg har ikke vært så mye der som jeg skulle ønske. Men på fredag skal jeg oppover.. Gleder meg!!

Må bare jobbe noen dager til først.. så 9 døgn fri.. en nattevakts privelegium å ha langfri :)

Ønsker alle en koselig uke :)

1 kommentar:

  1. Det er fantastisk å være nattevakt. Jeg gikk av i morres og skal ikke på igjen før neste mandag. Alltid en uke fri etter endt arbeidsperiode. LYKKE!!!

    Jeg håper vi får en solrik og nydelig høst, siden sommeren har vært så skrekkelig våt!

    SvarSlett