tirsdag 28. august 2012

Middagsfix

Superenkel middagsfix i dag. Var kjempetilbud på god å mager kjøttdeig på Spar sist uke, 10 kr for 400g = kjempebillig. Så da var jeg avgårde å kjøpte med et lite lager kjøttdeig som nå ligger på vent i fryseren. Praktisk å ha slik liggende i fryseren, for det kan jo brukes til alt!

I dag ble det superenkel middagsfix, er rett å slett litt lat i dag, så det ble :

Kjøttkaker på ferskt (nykjøpt) brød :)


En slags man tager hva man haver oppskrift..

400 g kjøttdeig
2 ss rømme
1 håndfull revet ost
1 liten løk
2 egg
salt/pepper

Røre godt sammen og steike i panna, brukte spiseskje som mal og da ble det 10 kaker..

Kjempegodt ble det iallefall!

Må vise dere pøbla mine i går kveld når jeg skulle gå å legge meg, det gjelder å være først i seng i dette huset..



Så på de få minuttene jeg pusset tenner, har de lagt seg og sovnet skikkelig tungt altså.. ville ikke vekkes og slett ikke flytte på seg.. og utrolig hvor lange bein de har....

Men etterhvert måtte de bare flytte seg så det ble plass til meg i et hjørne også... :)

Ha en flott uke !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar