tirsdag 12. juni 2012

Fridag

Hei

I dag har jeg fri og har begynt på noen prosjekter jeg har tenkt ut lenge, men har ikke kommet meg i gang før nå. Kom i farten på at jeg måtte ta før bilde. Været her er ikke det aller beste i dag, så jeg krysser fingrene for at det ikke regner i lakkeringen min. Lukter ganske ille så jeg fant ut at det må gjøres ute.


Et gammelt bord, to gamle gryter jeg har lakket før, og en glassbolle jeg bruker å ha blomster å lys i.

Gleder meg til å ta fatt og til å se hvordan det blir...

Ønsker dere en flott tirsdag.

3 kommentarer:

  1. Hei hei og takk for kommentar på bloggen min!
    Syrinen er ikke helt rosa da, mer rosalilla.
    Jeg kan dessverre ikke huske hva den heter - husker bare at det er en foredlet syrin. Spør på gartneriet, de kan sikkert hjelpe!
    Vi plantet den for over 20 år siden, og har beskjært den litt forsiktig, så nå er den mer som et tre enn en syrinbusk. Den blomstrer som bare det hvert eneste år, med digre klaser som dufter mildt og deilig. Under syrinen har vi plantet vill kaprifol, som snor seg opp i grenene, og når syrinen blomstrer av, tar kaprifolen over - dufter deilig den også!

    SvarSlett
  2. Får vi se resultatet snart?
    (mase, mase, mase)
    ;)

    SvarSlett