søndag 24. juni 2012

Sommer???

I dag er det 14 varmegrader og regn.. og nå er det midtsommer ifølge kalenderen.. Jeg går fortsatt å venter på drivhuseffekten jeg.. den skulle i følge forskere og media snart komme.. Jeg venter og fryser, og er generelt sur om dagen, JEG VIL HA VARME!! Vil våkne om morran, ta på shorts og singlet og gå ut i varmen.. Ta med hunda ut i skogen, bade litt i en elv.. og bare nyte livet.. Men dengang ei.. Får fortsette å vente..

Litt oppdatering ellers på bloggen min... Pc min har tatt sommeferie og er til rekreasjon og behandling.. Så jeg låner en liten 10" av bror.. uten bluetooth og ledninger.. derav ingen bilder.
Jeg har blitt et år eldre og min Rosa samling har økt betraktelig :)
Male/lakke prosjektet mitt er ferdig og jeg er storfonøyd med det..

Sånn går no dagan...





2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen. Håper pc snart er frisk. Det er litt rart uten digital verden også;-))

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Det setter jeg alltid pris på!
    Sommeren lar vist vente på seg, men vi får jo håpe at den dukker opp :)
    Ha en strålende kveld.

    Klem

    SvarSlett