onsdag 27. juni 2012

Strikkeklubb

Vi er 7 jenter som har jobbet og jobber sammen, vi kaller oss Club 7! Vi prøver å møtes en gang i mnd. når vi har bursdag, vi drar på 2-3 hytteturer i året, i år planlegger vi en førjulstur til Karlstad, og vi går turer sammen. En sammensveiset gjeng som har det veldig morsomt sammen. Når vi ikke har agenda for møtet, kaller vi det strikkeklubb, og strikker, drikker kaffe og skravler..

Nå i juni har jeg hatt bursdag og da var det min tur til å ha jentene på besøk. Tenkte veldig på hva jeg skulle servere.. vi prøver å ha det i all enkelthet, men noen ganger skeier vi helt ut.. I det siste har vi hatt dille på Tapas, jeg synes det er veldig godt og noe for enhver smak.
Værutsiktene var strålende her på Østlandet den aktuelle dagen, verandaen min var sommerpyntet og solen skinner der til kl 22 på kvelden..



Så jeg måtte jo bare servere REKER det er så digg å sitte ute i solen, pille reker og kose seg.. Serverte en musserende hvitvin, med frosne bringebær i høye glass til velkomstdrink, (mozell til sjåføren) reker, loff, majones, dill, sitron, hjemmelaget aioli. mmmm Til dessert ble det potetgull og smågodt! Digg.. tenkte på å bake en kake, men smågodt å potetgull er jammen godt det å!


Fikk veldig mye rosa stasj, skal samle det og få tatt noen bilder etterhvert.. men ting tar tid..

Fortsatt god onsdagskveld :)

1 kommentar:

  1. MMMM...........så virkelig godt ut. Takk for tips;-))

    SvarSlett