torsdag 7. juni 2012

Livet går videre

De siste ukene og dagene har vært tøffe å komme seg igjennom, men man har jo i grunn ikke noe valg... stå opp om morgenen og ta dagen som den kommer. Jeg er så heldig at jeg har de 3 hundene. De må ut, må ha mat, kos og de elsker å komme ut i naturen. Så selv om humøret, formen og tankene er slik at en har lyst å dra dyna over hode å våkne om 14 dager.. så må man bite tennene sammen og komme seg opp og ut.

Dro på fisketur, sola var oppe og varmet litt..


 Men når sola forsvant bak åsen, ble det 1 varmegrad og skikkelig vind.

Men flott var det ute den kvelden, fikk 6 små abbor. Ikke den største fangsten, men godt å se at duppen
beveger seg litt da.

Litt bålkos må man ha, både for varmen skyld og for å få grillet pølsene.. Dro hjem kl 3 på natta, da var
vi iskalde og trøtte..Men det var en kjempefin kveld ute i det fri.


 Naturen går sin gang og sommeren er ikke langt unna nå.. Skulle satt på meg bunaden, lånt ei brun og hvit ku og satt meg midt i denne enga... Skikkelig norsk sommerbilde... men det ble med tanken :)



Ble en tur på skjæret i dag også, blir grønnere og grønnere i dalen for hver dag som går...

2 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Det setter jeg så pris på :)

    Så leit å høre at du har mistet pappaen din...det var veldig trist... Ord blir fattige da man minster noen som man er så glad i..

    Håper ting blir litt bedre dag for dag, og at de herlige hundene dine hjelper deg videre i hverdagen.

    Mange mange varme gode tanker til deg <3
    Klemmer Lisa:)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så vakre bilder! Naturen er virkelig vakker. Et sted for rekreasjon :-)
    Ser at du har mistet pappa'n...
    Varme, styrkende, gode tanker sendes din vei! <3

    Jeg la meg til som følger, og gleder meg til å se mer til deg :-))

    Klem fra Trine

    SvarSlett