søndag 10. juni 2012

Søndagskos

Fikk skikkelig lyst på ostekake i dag, men i mangel på omtrent alle ingredienser ble det vafler i stede for. Og det er ingen dårlig erstatning, jeg tror nok jeg spiser vafler endel oftere enn resten av Norges befolkning. Det er det beste jeg vet. Og jeg lager etter "man tager det man haver" prinsippet. Noen ganger med fint mel og noen ganger med grovt. Så de er ikke alltid like usunne. 

Og kaffe hører med, er nok ganske alene om å koke kaffe på kjele også, alle andre jeg kjenner har moccamaster, presskanne, kaffemaskin og gud vet hva slags remedier de har for å lage seg kaffe. Jeg har kaffekjele jeg, og den bruker jeg daglig!

Ingenting er så godt som skikkelig kokekaffe!


En tur ut i det fri har det også blitt, dette bilde er fra fjellet bak hytta mi, tatt nedover dalen.. Tok dette bilde i høst. I går hadde jeg glemt å ta med kamera. Så det er ikke fult så brunt nå, litt snø på fjella og ganske grønt nedover dalsiden. 



Fortsatt fin søndagskveld. :)

4 kommentarer:

  1. The woffels just belong to summer:) They look so delicious. You have beautiful pictuers of natur in your blogg♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for commenting in my blogg. I just love woffels and black coffee. :) I think the nature is beautiful no in summer, even when it's cold.

      Slett
  2. Mmmmmm, vafler er jo sååå godt!!:)
    Så koselig asjett du har også!

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte★

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen på bloggen min. Elsker vafler! Asjettene og kruset er fra Nille, kjøpte de i fjor, men har sett at de har noe av det samme i år, men med stoore te kopper!

      Fortsatt fin uke :)

      Slett