onsdag 26. september 2012

Blond!

For en stund siden byttet jeg ut innventaret i stua, satte inn et stort skap med glassdører.. Tungt som et he....

Og jeg plasserte det der det skulle stå og fylte det med alle middagservicer, kaffeservicer, glass, boller, bøker og alt mulig annet. Det bidro ikke med at skapet ble noe lettere.. Da jeg var ferdig, og skulle sette på det lille søte stereoanlegget mitt som står på nederste hylle.. dukket det jo selfølgelig opp et problem jeg ikke hadde tenkt på.... Strømledningen...Jo den skal jo inn i et bittelite hull i bakveggen, og opp på toppen av skapet der kontakten er.. Ja for det viste jeg jo seff... NOT!

Og flytte skapet er jo helt uaktuelt, likeså tømme det er IKKE tema.. så da måtte det tenkes ut noe smart...











Fire ned en tråd, finne igjen den igjen i det lille hullet, knyte fast kontakten og dra den forsiktig opp igjen.. Lett som bare det!!

Litt usikker på om dette er noe en mann ville ha gjort.. (han hadde sikkert montert stereo før middagservicene fikk plass)  


Jeg har lyd i stua, og koser meg med det :)


Gizmo er bedre, men ikke helt bra så han får ikke være med ut i skogen enda, i dag begynner jeg å jobbe igjen etter turnusfri så nå er det late dager for både 2 og 4 beinte.

Fortsatt flott onsdag.. 

2 kommentarer:

  1. he, he...

    Nøden lærte naken kvinne å spinne!

    Kvinner er mer kreative og finner gode løsninger. En mann ville parkert stereoanlegget på salongbordet og vært fornøyd... (tror nå jeg, da...)

    SvarSlett
  2. Kikar in och önskar trevlig helg
    kram Rosa

    SvarSlett