torsdag 13. september 2012

Høst

En stålende dag på Østlandet i dag, startet med litt rim på bakken, var nok noen minus i natt, men når jeg å mine 4 beinte sto opp for å dra til skogs var det 3 varmegrader..

Ble ikke noe harepus i dag, men de har da vært ute å løpt i skogen. Jeg skal på hyttetur med Club 7 i helgen så da blir de hjemme alene hele helgen. Men blir det bra vær kan det hende hundepasseren tar de med til skogs en tur. :)

Jeg kom ikke tomhendt hjem fra skogen i dag uansett. Det er såå mye mat i skogen nå, er kjempemorsomt å høste fra naturen. Har plukket 2 liter tyttebær som ligger ferdig renset i fyseren. Og i steikepanna freser skogens gull


Blir nok en soppsaus til en viltmiddag senere i høst.. mmmm...
Nesten så jeg ikke kan vente :) Det er så godt..

Har laget waldorfsalat til koldtbordet vi alltid har som mat på høst turen vår, vi tar med noen retter hver. Og bagasjen er pakket, vinen er pakket.. så da kan jeg vel snart finne senga.. Reiser i morgen tidlig



God helg alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Håper du fikk en flott tur!

    Jeg kjenner jeg er litt missunnelig på soppen, for her i nord har sommeren vært så kald og våt at det er sørgelig lite som vokser... Jeg får bare håpe på bedre tider til neste år.

    :)

    SvarSlett