mandag 17. september 2012

Hjemme igjen fra fjellturen/hytteturen med strikkeklubben Club7. Vi hadde en helt fantastisk helg sammen, med veldig mye rødvin, god mat, badestamp, en liten fjelltur og ellers masse avslapping. 

Sølen


Trysil i det fjerne

Sandbu

Fint med myr, men dårlig med multer :(


Ikke veldig mye farger på fjellet her enda, men det kommer nok. Var litt snø på toppene.. så vinteren kommer krypende etterhvert..

For de mer fjellvante, som ikke bor på flate østlandet er nok ikke dette store turen, men for meg så er det ikke lang tur, men en helt annerledes tur, og ikke minst annerledes landskap.. jeg er vant til skog skog skog.. Og her har du fjell så langt øye ser... Vakkert! er interessert i fjell, og skulle gjerne ha vært enda mer der, men innser mine begrensinger over kunnskapen med å ferdes i fjellet.. Det kan fort bli farlig for meg.. så jeg tar korte turer i "trygge" omgivelser.. Så får man lære seg litt etterhvert..
Flotte turer er det iallefall!

3 kommentarer:

  1. Fjellet er fantastisk!
    Men som du sier, men trenger litt kunskaper for å ferdes trygt i fjellet. På den andre siden tror jeg man kommer langt med vanlig sunn fornuft! :)

    Nydelige bilder.
    Jeg kjenner jeg GLEDER meg til helg og tur!!!

    Håper du får ei flott helg! :)

    (PS! Ekstremt vanskelig å kommentere hos deg på grunn av den "tast inn ordet du ser"-kontrollen... jeg sliter alltid masse med den...)

    SvarSlett
    Svar
    1. oj, så bra du sa i fra om den tast inn ordet... jeg trodde jeg hadde fjernet den, å ser ikke den selv.. noen som vet hvordan den fjernes da?? jeg har tydeligvis ikke fått det til..

      Slett
    2. Merker at du har fått det til nå. Og det er bra, for enkelte ganger har jeg bare gitt opp... Når man har vært gjennom 6-7 forsøk, ja, en gang prøvde jeg meg på lydfil også (fungerer ikke), da gir man bare opp hele kommenteringa. Dessuten er det sjelden man blir utsatt for "spam" på blogspot, de har ett ganske godt filter for slikt.

      Så... NÅ er jeg VELDIG fornøyd med kommentar-systemet hos deg! :)

      Slett