mandag 10. september 2012

Opplæring :)

Mor (til venstre) forteller og alle barna hører etter..


Slik skal det lukte når vi jakter rev.. Denne har jeg skutt i revbåsen jeg har i skogholtet her. Tok med alle hundene slik at de skulle få lukte litt.. og tøffe var de også.. ragget reven skikkelig, så noe utstopping ble det ikke. :)

Sola kom etterhvert så det ble en kosetur i skogen også.


Lexi slapper av litt i skyggen :)


Gizmo og Felix står å titter :)

En koselig tur, 10 min kjøring fra der jeg bor.. Superheldig som har slikt terreng i nabolaget. 

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en flott tur! Heldig er den som bor i slike omgivelser, men aller heldigest er den som til og med SER hvor fint det er, og som setter pris på det!
    Nå har jeg etterhvert sett ganske mange bilder av hundene dine, men jeg klarer ikke helt å bli klok på hva slags rase det er?! Uansett: bedre turkompiser enn hundene får vi nok aldri ;o)

    SvarSlett
  2. Har lagt en link til NKK rasestandaren til hundene mine. istarski korthåret støver. De er veldig sjeldne, det er ca 10 stk i Norge. Det er noen i Sverige også, men ikke mange. Hovedgruppen finns i Polen, Tjekkia, Kroatia og de landene rundt. Der er de veldig vanlige. Blir brukt til Hare, Rev, Gaupe og Villsvin.

    SvarSlett