mandag 10. september 2012

Ommøblering

Har i det siste vært lite blogging på meg, tiden strekker ikke helt til. 3 hunder som skal til skogs for å trene kondis å nese, å siste innspurt av tømming av huset "hjemme" å klargjøring av det for salg. Phu..
Siste uka har jeg å hundene vært i skogen mange timer hver dag, jeg har plukket tyttebær å strikket og hundene har fått bruke nesa si og løpt litt. Har vanligvis med en å en hund, men noen dager har vi dratt alle sammen å bare lekt å kost oss. Ser at alle sammen drar inn magen noe voldsomt når de spiser, ser helt magre ut...



Slik ser de ut til vanlig da.. når de ikke spiser..


I helga har jeg vært med å vasket og ryddet klart de 5 hyttene som jakt og fiskeforeningen har. De er utleid nå i jakta. Litt triveligere å komme til en ren og ryddig hytte, selv om jeg er helt sikker på at det ikke synes et par timer etter ankomst. :)



I huset mitt har det også blitt noen forandringer, fra grått - grått - grått til trehvit... Bestemte meg for å hente de møblene fra "hjemme" i går kveld.. Har vært litt usikker på hva vi skulle gjøre med de, for vi har jo så mye..
Men jeg har bestemt meg for å selge de gamle møblene mine, de kjøpte jeg på auksjon for mange år siden å har ingen spesielle minner med de..



Litt eller MYE rot har man jo i slike møbler, så det tok litt tid å tømme det, flytte den ut på verandaen, vaske bak, kjøre å hente den andre...



Måtte kjøre to turer. enda gårdsbilen til onkel er en Vito og har stor plass..Tungt som et h.... var det også..
Men etter mye banning, løfting, ut og inn planlegging.. for å få plass til alt.., noe som ikke var mulig, måtte jeg bare innse at jeg måtte kjøre 2 turer.. sa jeg at klokka var 23.00... og tut å kjør.. 
Var hjemme å ferdig med kjøring å bæring 01.30

Og da, tålmodig som jeg er.. kunne jeg jo ikke vente med å dekorere å fylle tingene mine inn i skapene... 
Så kl 03.20 var jeg ferdig...



Trallala.. Ferdig!!!


Litt uvant å ha trehvitt, men planen er å male det lysegrått.. Men det får jeg ikke gjort før til våren. Det er helt håpløst å male noe inne, men hundene og alle hundehårene.. Og ute nå er det altfor kaldt og for mange insekter.. Så får bare ha det slik over vinteren... 

God høstuke til alle..
Og skitt jakt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar