mandag 23. april 2012

Det er ikke utseende det kommer an på..

Satt og bladde gjennom endel av bildene mine, prøver å rydde litt og samle de i grupper. Kom over dette bilde fra elgjakta..




Husker jeg hadde sittet på post for å filme.. i utgangspunktet en helt sikker post for å se elg.. vi hadde sittet maaaange timer, UTEN å se en eneste elg.. og sukkerbehovet var stort.. drømte om sjokolade...

Kom så på at jeg på et tidspunkt hadde puttet en pakke sjokoladekakebiter i sekken..Og hvor var den blitt av??? Joda... nederst i sekken  LITT klemt av diverse andre remedier..
FANT JEG SJOKOLADEKAKEN!!




Konklusjon:  Det er ikke utseende det kommer an på!!!  Sol, sitteunderlag, vann og SJOKOLADEKAKE!!!!!

DET SMAKTE HIMMELSK!!

Men det ble ingen elg på film den dagen...

1 kommentar:

  1. Herlig!!! Litt mer sjvung over flat sjokoladekake enn ei matpakke inneholdende tre skiver med brunost som har fått samme "behandlinga" Tipset er notert, og jeg satser på at sjokoladekake blir årets hit når jakta starter!!

    SvarSlett