tirsdag 10. april 2012

Vår????



Dette våknet jeg til i dag!!





Og jeg som håpet at vinteren var over, men den har ikke sluppet taket helt enda! Måtte ned i kjelleren etter solsikkefrø posen, fuglene var helt ville på vinduet i dag. Var nok sikkert kjempesultne. Men nå har jeg fylt opp fuglebrettet med solsikke og brød. :)

Får vel kle på seg og finne igjen snøskuffa, har ikke lagt den langt unna, men ryddet den bort har jeg gjort. Frister ikke å måke denne tunge snøen, men må vel finne igjen trappa og frontruta på bilen. Jeg har jo forsovidt sommerdekk ettersom jeg punkterte på vinterdekket for noen uker siden.
I dag skal nok bilen få stå..

Er veldig glad for at jeg har fri i dag, blir en fyre i ovn og strikke dag i dag. Og en tur ut med hundene da.. de er helt elleville for NOEN gleder seg stort over snøen..



Ønsker alle en snøfri vårdag :)

1 kommentar:

  1. OMG!

    Jeg kjenner følelsen. Sånn ble det hos oss også, over natten, for en uke siden! :)

    Midt i april skal det da ikke være så sørgelig mye snø!!! Usj!

    Får håpe den forsvinner snart! :)
    Nyt fridagen din, det skal i allefall jeg gjøre. :)

    SvarSlett