lørdag 14. april 2012

Vårkos!!

Jeg bor på landet, og på landet har vi dyr! Jeg har bare hundene mine, men onkelen min har sau. Og det beste og morsomste og kooosligste med våren er alle lamungene!! De er sååå gromme.





Denne lamminga er ganske slitsom for både tobeinte og firbeinte.. og for onkel som ikke er vant til å være oppe om natta, setter han stor pris på at jeg tar en natt i ny og ne i fjøset.. passer på de som skal lamme, slik at han får en god natt søvn.. og jeg er langt fra noen jordmor.. men blir jeg i beit er jo ikke hjelpen langt unna..









Lamunger er et helt sikkert tegn på at våren er i gang..  og sommeren ikke så langt unna :)

Bææææ




1 kommentar:

  1. Så nydelige! Litt tidlig for lemming her enda, men jeg gleder meg til det setter i gang, og er helt enig med deg; dette er vårens vakreste eventyr!

    SvarSlett