torsdag 12. april 2012

Nattarbeid

Jeg jobber om natta og det er ikke alle netter det er like mye å gjøre så da er det greit med litt håndarbeid. Tiden går litt fortere når man har litt å pusle med. Siste prosjekter er en vinflaskepose som stå i stil med sitteunderlaget mitt, og noen votter til gaveboksen. 

Synes ikke det er så pent å komme med en matvarepose med vinflaska i. Om det så er din egen vinflaske som skal med på venninde/strikkeklubb kveld eller om en skal gi bort en liten oppmuntring til noen annen. Så jeg skal jammen strikke meg noen fler å legge i gavekassa mi. Kjekt å ha liggende!



Det er ikke alltid hjernen er slått på om natta, utover det den skal gjøre på jobb. Så veldig avansert mønster har jeg funnet ut at ikke er noen vits.. Enkelt og greit er det beste..



Klokka er nå 20.35 og jeg må ut med hunder, innom dusjen og dra på jobb..

Ønsker alle en fortsatt fin kveld :)

1 kommentar:

  1. Å for en stilig vinflaske-veske!
    Ja, sitteunderlaget også...

    Kjekt å ha noe enkelt å strikke for oss som jobber om natten.... ;)

    Krysser fingrene for at vi begge får en fin nattevakt i natt! :)

    SvarSlett